Tehnopol Startup Inkubaator X LHV demopäev: parim mõjuettevõte sai 5000 eurot

18. septembril toimus LHV kontoris Tehnopol Startup Inkubaatori mõjuettevõtete vooru demopäev, kus seitse startuppi astus lavale ja parimat premeeris LHV omalt poolt 5000 euroga. 

Mõjuettevõtlus on kasvav trend, mille puhul seavad ettevõtjad üha enam kasumi kõrval oma peamiseks eesmärgiks ettevõtte mõju juhtimise soovitud suunas. LHV on võtnud oma südameasjaks kasvatada nii alustavate kui ka olemasolevate ettevõttete teadmisi vastutustundliku ärijuhtimise, mõju mõõtmise, rakendamise ning leevendamise teemadel. Agiilne ja innovaatiline iduettevõtlus on ideaalne kasvupinnas juba nullist positiivse mõjuga algatuste käimalükkamiseks, mis on tuleviku väljakutsetele vastupidavamad.

See on ka üheks põhjuseks, miks otsustati kaasa lüüa Tehnopoli Startup Inkubaatori värskeimas kasvuprogrammi voorus, kuhu võeti vastu ainult mõjuettevõtteid. LHV poolt panustavad programmi ESG/jätkusuutlikkuse mentorid, kes annavad oma parima, et levitada teadmisi ettevõtluse ühiskondliku ja keskkondliku mõõtme kohta.

Mõjuettevõtluse voorus idufirmad esitasid demopäeval oma liftikõned ja vastasid seejärel ekspertpaneeli küsimustele.

Demopäeval osalesid:

  • SUTU arendab pilliroost pangakaarti fossilse materjali vähendamiseks ja seeläbi täita ESG eesmärke kohaliku bio-põhise allikaga.
  • Willuwalk loob mobiilirakendust, mis on loodud lapsevanemaid ühendama ning neid rohkem liikuma motiveerima.
  • Roadly ühendab kliendid, kohalikud karjäärid ja piirkondlikud transpordipartnerid ühte rakendusse, et lõppkliendid saaksid mõne hiireklõpsuga osta materjale lähedalasuvatest karjääridest.
  • EATB4 on loonud andmevahetusplatvormi, mis aitab päästetud toidul jõuda abivajajateni suuremas koguses ja väiksematega kuludega.
  • Rikardia arendab platformi, mis koondab endasse erinevaid keha ja meele praktikaid ning viib kasutajad kokku neile sobivate praktikutega.
  • Tammetriinu arendab visuaalseid suhtlemise ja kõnearenduse abivahendeid ning mänge, mis on abiks, kui lapse kõne pole piisav, et end igapäevastes olukordades arusaadavaks teha ja osaleda tegevustes teistega võrdselt.
  • KideoCall aitab välismaale kolinud perede lastel leida emakeelset kogukonda ja arendada nende keeleoskust videokõne vahendusel läbi mänguliste tegevuste.

LHV panga ekspertpaneeli otsusel sai 5000 eurot KideoCall, kellest kirjutasime pikemalt suve alguses. Soovime kogu tiimile õnne!

Liitu programmiga!