Startup Inkubaator lõi käed tööportaaliga CV Keskus.ee, et aidata idufirmadel töötajaid kaasata
Tehnopol Startup Inkubaator ja CVKeskus.ee alustasid koostööd, et anda portfellis olevatele startuppidele võimalus mugavalt ja tasuta oma tiimi vajalikke töötajaid leida. Ühtlasti avab koostöö ukse kõikidele töötajatele startup põnevasse maailma ja annab alustavatele ettevõtetele võimaluse tutvustada oma tegemisi Eesti suurima külastatavusega tööportaalis.
Kuidas koostada suurepärast töökuulutust, mis meelitaks inimesi Sinu tiimi?
CVKeskus.ee värbamisspetsialistid on kokku pannud ülevaatliku ja kasuliku materjali tööpakkumise loomise nõuannetega ja peamiste vigadega, mida tööpakkumist koostades tasub kindlasti vältida.
Pealkiri on määrav
Tööpakkumise pealkirja alusel langetab tööotsija otsuse, kas ta avab selle või mitte. Sageli soovitakse ametinimetuse ümber lisada palju teksti, kartes, et äkki sobiv kandidaat muidu ei avagi tööpakkumist. Pika pealkirjaga tööpakkumine ei tähenda siiski suuremat kandideerijate arvu, sest inimesed eelistavad tööpakkumise pealkirjas näha eelkõige ametinimetust. Veelgi enam, erinevates seadmetes võib pikk ametinimetus hoopiski kolme punkti taha peituda.
Pikkus loeb
Väga lühike tööpakkumine võib olla küll revolutsiooniline idee, aga see idee ei tööta, sest selleks peab tööandja bränd olema niivõrd läbipaistev, et midagi muud peale üleskutse ei olegi vaja. Arvesta, et tööportaalis leidub tuhandeid konkureerivaid tööpakkumisi ning lühike tööpakkumine ei pruugi äratada tööotsijas kandideerimiseks huvi. Tööpakkumine peab olema sisukas, et julgustada inimest kandideerima.
Liiga pikk ei ole ka hea
Ka liiga pikk tööpakkumine vähendab kandideerijate arvu, sest mitte keegi ei taha tööpakkumisi sirvides lugeda tekste, millel ei ole lõppu ega äärt. Pika ja lohiseva teksti asemel proovi tööpakkumine üles ehitada bullet point süsteemiga. Hea tekst on valmis siis, kui ei saa midagi ära kustutada, ilma et tööpakkumise sisu kannataks.
Lõputu kandideerimisprotsess
Kui suudad kandideerimisprotsessi hoida alla viie minuti, kasvab kandideerimiste arv enam kuni kolm korda. Nii lihtne see ongi!
Miks oled Sina parim valik?
Nii nagu tuleb kandideerijal end esialgu CV-ga tutvustada ja “müüa”, nii tuleb ka ettevõttel tuua tööpakkumisel välja võimalikult palju argumente, miks peaks töövõtja just Sinu ettevõtet eelistama. Siinkohal on ka oluline välja tuua erinevad hüved: kas pakud kaugtöö võimalust, kui suur on uue töötaja vastutus ja võimalus kaasa rääkida, kui palju on võimalik tööülesandeid kujundada.
Kas CV jõudis üldse kohale?
Tööotsijale tagasiside andmine peab olema ettevõttes kohustuslik – nii nendele, kes sobivad kui ka nendele, kes ei sobi!
Kes meid esindab?
Kui kandidaadi esimene intervjuu toimub töötajaga, kelle hommikul kolleegid välja vihastasid ja kes leiab, et tal on maailma kõige nõmedam töö, ei tasu ka värbamisprotsessist suuri tulemusi oodata ja võib juhtuda, et kandideerijad haihtuvad juba pärast esimest tööintervjuud.
Veebipõhise värbamise märgis
Tööpakkumist koostades on Sul võimalik ära märkida, et intervjuu toimub video või telefoni teel. See lihtne, kuid vajalik, lisavõimalus paigutab tööpakkumisele vastava märgise ja suurendab kandideerijate arvu, sest selle abil saavad tööotsijad teada, et ei pea intervjuul osalemiseks kodust lahkuma.
Kaugtöö märgis
Võimalusel lisa tööpakkumisele ka kaugtöö märgis, mis näitab kandideerijale, et antud töö on vajadusel võimalik teha kodukontorist.
Kokkuvõte suurepärase tööpakkumise loomise nõuannetega saad alla laadida ka siit
Töökoht startup ettevõttes
Üha rohkem inimesi otsib võimalusi saada osa ka startup sektori põnevatest võimalustest. Nüüd on ka CVKeskus.ee tööportaalis Tehnopol Startup Inkubaatori ettevõtetel võimalus end nähtavaks muuta.
Edukat värbamist!