Guestjoy plaanib reisija suhtluse hotelliga viia täiesti uuele tasemele
Geeniuse portaal toob välja startup inkubaatori säravamad ettevõtted.
Sel nädalal on Geeniuse nädala idufirmaks Guestjoy, mis pakub oma teenust hotellidele, et viimased saaksid luua klientidega personaalse sideme juba enne hotelli saabumist. Näiteks on teenuses suhtlusroboti funktsioon, mille kaudu saab klient hotelliga suhelda ning vajadusel küsimusi küsida.
Mis on teie suur idee?
Kliendielamus liigub aina rohkem personaliseerituse suunas. Facebook kuvab meile sisu meie eelistustest lähtuvalt, Google’i otsing teab paari sõna alusel juba mida sa otsid. Kuid kõik see pole veel jõudnud hotellidesse. Hotellide teenindus keskendub väga suurel määral endiselt füüsilisele keskkonnale, naeratav teenindaja ning komm padja peal. Meie usume, et võttes proaktiivselt kontakti külastajaga enne reisi, reisi ajal ja pärast reisi, suudame parandada külastaja rahulolu ning teenuste ülesmüüki. Hotellil tekib võimalus küsida täpsustusi külastajate eelistuste kohta ning probleemide kohta, mis tal on senini tekkinud.
Keda te enda kliendina näete?
Meie ideaalne klient on hotell suurusega 40-250 tuba, soovitavalt omavad lisateenuseid ning ei kuulu suurde rahvusvahelisse ketti. Kuigi meil on ka kliente, kellel on 12 tuba aga ka 500 tuba.
Mida teie teenus täpselt pakub?
Meie lahendus on veebipõhine platvorm, mis võimaldab järgnevat:
– saata hotellidel välja personaliseeritud tervituskirju, mis sisaldavad soovituslikke pakkumisi konkreetsele külastajale;
– mobiilne vastuvõtt, kus külastajad saavad tellida teenuseid ühe klikiga;
– ettevõttesisesed küsitlusvormid;
– Tripadvisori tagasiside küsimine;
– Wifi maandumisleht;
– Chatbot suhtlemaks klientidega Facebook Messengeris.
Meie eesmärk on olla peamine kontaktipunkt, kus külastaja saab suhelda hotelliga
Kes on tegijad ja mis on nende taust?
Ettevõttes on viis inimest
Alar Ülem – CEO Elion, Microlink
Annika Ülem – CSO, endine hotellijuht
Kaarel Saal – CTO, BP, Beazley
Chitralada Pensuk – marketing, Starwood hotels
Jevgenia Petrosjan – sales, Hilton
Kes on investorid ja kui palju nad firmasse juba raha on pannud?
Hetkel oleme saavutanud break-eveni oma enda rahadega. Kuna tegu on üsna spetsiifilise valdkonnaga, siis soovisime enne investoreid valideerida ära product-market-fiti ning saavutada tuntavad müügitulemused välisturgudel. Nüüdseks on mõlemad eesmärgid saavutatud. Üle poole meie käibest tuleb välisturgudelt. Tänaseks on meie lahendusega liitunud üle 100 kliendi.
Millega te raha hakkate teenima?
Meie ärimudel on väga traditsiooniline SaaS ettevõtetele. Võtame hotellidelt fikseeritud kuutasu ja väikest ühekordset juurutustasu. See tagab mõlemale osapoolele tulude ja kulude etteaimatavuse.
Miks olete just teie see üks kümnest idufirmast, kes ei lähe pankrotti?
Sest meil on erakordselt pädev meeskond, kes mõistab hotellijuhi igapäevatööd. Kolm viiest inimesest on töötanud reaalselt hotellis. Lisaks me saame aru, et iga uus toode keeruline ja lõhub olemasolevaid protsesse. Seepärast paneme väga suurt rõhku kasutusmugavusele.
Mida teil täna kõige rohkem vaja on?
Tegeleme palju kliendi saamisega. Testime erinevaid meetodeid, kuidas saada oma sõnum üsna konservatiivse kliendini. Tüüpiline hotell ei osta krediitkaardiga internetist. Kuid peame omahinnataseme juures saame tööle müügimudeli, mis ei eelda personaalseid visiite.
Mida te järgmise 12 kuu jooksul saavutate?
Alustame raha kaasamisega, et saada kütust juurde välisturgudel laienemiseks. Näeme, et toote põhifunktsioonid on kaetud ning iga uus klient ei too enam juurde soovide laviini. Soovime siseneda suurematesse turismiriikidesse kesk- ja Lääne-Euroopas. Lisaks on meil tekkinud väga suur hulk külastajate käitumisprofiile, siis soovime panna rohkem rõhku AI-põhistele soovitustele. Et mida sina hotellina peaksid teisiti tegema, et oleksid edukas. Lisaks on plaan paremini välja arendada chatboti funktsionaalsus. Näeme traditsiooniline kommunikatsioon on muutumas ning kõik, mida vanasti tehti e-mailis, veebis või äppidega, liigub aina rohkem chati.